Zionisme

Zionisme

Zionisme verklaart de definitie ‘gekozen volk’ en het ‘beloofde land’ met een racistische en nationalistische oogopslag. Vanuit dit standpunt wordt beweerd dat iedereen die afstamt van de Joden ‘gekozen zijn ’en het ‘beloofde’
land mag of moet bezitten.

In de ogen (natuurlijk figuurlijk) van Allah is de ras niet belangrijk, wat voor Allah wel belangrijk is, is de oprechte geloofssysteem nakomen, een Takwa bezitter een volwaardige moemin dienaar zijn.
Volgens Allah is diegenen gekozen die de geloofsleer, geloofssysteem volgt van Abraham, rassen en stammen is hierbij onbelangrijk.
Allah hecht waarde aan mensen die geloofssysteem Islam (de ideologie, levensbeschouwing van Abraham ) daadwerkelijk op een juiste en oprechte manier uitvoeren.
Is dit voor de Joden en christenen van toepassing?

Nadat de Joden geen land meer hadden werden ze geneigd een organisatie op te richten en deze organisatie heet dan Zionisme.
Tijdens Congres In 1942 eisten de Joden een eigen land en in 1968 hadden ze het land ingepikt nadat ze enige gronden gekocht te hebben van de toenmalige grondbezitters met behulp van de vele Europese meesters.
De standpunt van Zionisme is de Talmoed.
Zionisme, Masonisme en Talmoed is een compleet pakket. In de Masonisme zit de Kabbaleer, Kabbaleer zit weer ingeboord in de Talmoed en deels in de Tenach.
De uitgangspunt van de zionisme is, samen met Masonische leiders, de leiding oppakken van de rijkste mannen in de wereld. Dit betekent dat deze leiders de wereld min of meer willen heersen, besturen. Dit moet gebeuren volgens de Joden, met goedheid of slechtheid, dit maakt voor hun niks uit.
De problemen gaande in Palestina is de uitgangspunt van de Zionisme. Ze willen hoe dan ook dit land uitbreiden omdat ze denken dat dit door God beloofd is, het land Kanaan.
Maar ze begrijpen nog steeds niet dat ze bestraft zijn en dat de verbond verbroken is.
Eigenlijk weten ze het wel, maar door hebzucht en de wereldse belangen zijn ze blind om te zien en doof om de waarheid te horen, alsof het niet genoeg is proberen zij met manipulatieve methoden de mensen over te halen dat zij gelijk zijn.
In deze wereld kunnen ze veel bezitten, maar in de hiernamaals zullen ze verantwoording moeten afleggen, en dan moeten ze maar kijken of ze nog steeds gelijk hebben. Allah is geen leugenaar, als Allah zegt dat de joden despoten zijn dan is dat zo en moeten deze zonder enige twijfel accepteren.
Allah is niet die god die alles toestaat waarbij ze alles mogen doen.
Het is van belang te weten, dat de joden waar ze nu aan het doen zijn erg veel spijt zullen krijgen in de hiernamaals. Allemachtig Allah is barmhartig en genadevol, maar is tevens genadeloos en onbarmhartig tegen de lasteraars,
ontkenners, bedriegers, moordenaars en noem maar op.

Hij zal ze hevig eeuwig pijn doen, ze zullen smeken om vrijgelaten te willen worden, maar het zal laat zijn.
Er zijn Zoveel profeten gestuurd maar ze trokken zich nergens van aan, en willen ze nu opeens spijt betuigen? Wie zal dit geloven?
Stel dat Allah ze vergeeft, wie kan garanderen dat ze dezelfde fout niet zullen doen?
Het zal verstandig zijn om tot God Allah intensief berouw te doen want er is verder geen andere weg.
Wanneer zij in deze wereld met hart en ziel om vergiffenis vragen en onderwerpen aan Allah, dus de geloofssysteem Islam van Allah met vol verstand in praktijk brengen zoals alle profeten, dan zal Allah hun zeker vergeven.
Want omdat Allah Barmhartigheid en Genadevol is, wilt Allah dat de niet gelovigen de Islam binnen treden en zo de kans krijgen alsnog tot Allah te kunnen dienen en de beloofde paradijs betreden, wat is de paradijs een mooie verblijfplaats voor de moemins/takwa bezitters.


Allah is Almachtig, Alles horend en Alles ziend. Hij is Alleswetend.

Allah is Barmhartig en Genadevol.