Drie-eenheid

Een ander doel had hij niet, want hij was een profeet en moest de mensen uitnodigen naar de juiste pad, Islam, de pad van Abraham, de enige erkende geloofssysteem van zijn Eigenaar Allah, de enige ware God dat verdient gediend te worden.
Jezus had het recht niet om wetten te maken uit zichzelf en had ook het recht niet om een wet nietig te maken omdat een Profeet dat recht niet heeft. Alleen Allah (God) heeft het recht!!!
Het doel van de eerwaardige Jezus is bekend, is het doel van Paulus of de mensen die dezelfde gedachten hebben als hem dan niet bekend?
Door te zeggen dat de kruisiging van de eerwaardige Jezus om wijsheid en verlossing was, vormde Paulus de basis filosofie van de christendom.
In het huidige christendom;

  1. Elk kind wordt met zonde geboren (integendeel, elk kind is onschuldig, en wordt als een engel gezien omdat een kind, baby geen verantwoordelijk heeft en geen keuzes kan maken)
  2. De eerwaardige Jezus is de zoon van God (Allah), soms zelf de god en soms allebei ( Allah heeft Jezus geschapen zonder vader, Adam was geschapen zonder vader en zonder moeder, daarom christenen, is Adam dan niet geschikt om als god te fungeren bijvoorbeeld?)
  3. Om de zondes van de mensen te vergeven heeft Allah zijn zoon Jezus gedood door hem te kruisigen (een god zoals jullie beweren is dus gestorven, terwijl een god onsterfelijk en allemachtig is, waarom heeft Jezus zichzelf dan niet kunnen redden, bovendien was Jezus niet diegene die gekruisigd werd!)
  4. Mensen mogen niet rechtstreeks tot God Allah bidden (smeekgebed). Alleen
    priesters (dominee) kunnen bidden tot Allah om de zondes van de mensen
    te vergeven. (Schepper Allah heeft geen deelgenoten of partners, hoe kunnen de priesters, dominees of paus een bemiddelaar worden? dit is een duidelijke afgoderij! Koran Araf 191; Dus zij zien die dingen (mensen, ego, standbeelden, wezens) die geen enkel macht hebben om iets te scheppen, gelijk met de waarlijk Schepper Allah? Laat staan scheppen, zij zijn zelf geschapen (door Allah) of Koran, Yoenoes 18; En ook naast Allah, verafgoden zij wezens die hun geen enkel baat of verlies kunnen geven en bovendien zeggen zij: “Deze zijn bij Allah onze helpers (en dankzij deze bemiddelaars geeft Allah ons gunsten en zullen wij gered, verlost worden, zeggen en geloven de afgod dienaren).”
  5. De Paus heeft geen zondes. Alles wat hij doet is juist (Koran ar Roem; 40. (O ontkenners, moesjrieks!) Hij die jullie heeft geschapen, jullie (door vele middelen) van levensonderhoud voorziet (en vermogen en bezittingen op laat bouwen), die jullie laat sterven en daarna (als de tijd aanbreekt, in het hiernamaals) weer tot leven zal wekken is Allah. (Maar, vertel nu eens!) De wezens waarmee jullie deelgenoten van Hem maken (gelijk zien), zijn zij in staat om een van deze te kunnen verwerkelijken? (Natuurlijk is niemand in staat om zoiets te laten verwerkelijken, behalve Allah! Want) Hij is verre van waar jullie Hem (met Zijn goddelijke eigenschappen) mee gelijk zien, Hij is Verheven (allemachtig).
  6. Het eten van varkensvlees is niet meer verboden (in het oude testament is het nog steeds verboden, aangezien er een nieuwe religie is opgericht is dit wel toegestaan!)
  7. Het drinken van wijn (alcohol) is niet meer verboden. (alle verdovende middelen als genot zijn absoluut verboden)
  8. Besnijdenis is niet meer van toepassing…(een nieuwe religie en een nieuwe regel)

En dan nog steeds Abraham accepteren als de aartsvader en nog steeds beweren de sporen van Abraham te volgen? Koran al Bakara (Rund) 135;

De joden zeggen “wees een jood zodat je je op de juiste pad bevindt.” De christenen zeggen “wees een christen zodat je je op de juiste pad bevindt.”

(O Profeet!) Zeg (tegen hun): “Integendeel (wij zullen absoluut niet tot jullie behoren). Wij zullen absoluut alleen de geloofssysteem (levensbeschouwing, de juiste pad) van Abraham volgen (dat verre is van sjierk en dus alle vormen van afgoderij en wij zullen Allah als de enige God accepteren en alleen Hem dienen). (O Joden en Christenen! Als jullie beweren dat jullie je op de pad van Abraham bevinden dan dienen jullie je te onderwerpen aan de werkelijke levensbeschouwing, de ware geloofssysteem dat nu door Muhammed wordt verkondigd, van dezelfde bron wat ook eerder aan jullie voorouders waren verkondigd en daarom dienen jullie de afgoderij en de ontkenning van de openbaringen dat aan de profeet Muhammed worden neergedaald te verlaten.) (Want o Joden en Christenen! Besef goed!) Hij (Abraham waarmee jullie zo over opscheppen) heeft absoluut nooit (iets) met Allah sjierk gepleegd (zoals jullie dat wel doen).” (Want de goddelijke openbaringen dat Mozes ontving en de verkondigde levensbeschouwing de Islam, zijn door de tijden heen veranderd en diverse toevoegingen aangedaan door de religieuze leiders en zijn zij afgeweken van de oorspronkelijke goddelijke openbaringen. Hetzelfde geldt ook voor de christenen, het is niet origineel gebleven wat Jezus verkondigde, want hij verkondigde dezelfde boodschappen als zijn voorouders en zijn door de tijden heen afgeweken van zijn oorsprong, alsof dat niet genoeg is geweest zijn er tal van onzinnige dingen eraan toegevoegd. Met andere woorden, de joden en de christenen nodigen de mensen niet uit naar de geaccepteerde levensbeschouwing de Islam van Allah maar naar hun eigen verzonnen levensbeschouwing met toegevoegde en veranderde dingen)